28 september 2009

Old things....


Nu har det tagit fart i den nya delen i butiken... Mary´s Vintage. Imorgon målar jag och sedan är det bara att flytta in. Hade hjälp idag av min vän Karin, kära nån vad vi bar. Hon är toppen, tack snälla Karin! Hur mycket saker kan det bli? Nåväl, nu är det tömt och nu ska det målas. Hittade en gammal väska och en bit underbar gammal linnekretong i mustiga färger, kanske kan det bli en kudde måntro. Vi får se. Snart är det invigning och då är ni alla välkomna såklart! Jag har hittat massor av tokiga gamla saker, skall hämta dom i helgen.
Med önskan om en god natt /Helena

2 kommentarer:

marie sa...

Jag kommer på studs!! Säg bara till när!? Det låter jättespännande med alla tokfina saker som jag förstår att det är! Ha det gott!!
Kram
Marie minlillaveranda

Louise sa...

Du har så stämningsfulla bilder på din blogg så det är inspirerande att titta in här hos dig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails