29 augusti 2010

En trevlig helg....

Åhh vilken underbar helg vi har haft. Jag jobbade hårt i butiken i lördags och det var kul för jag hade alla mina underbara kunder runt omkring mig, jag blir glad! När jag kom hem var det ju ett underbart väder och alla barn, stora som små var ute och stojade runt. Fick för mig att elda i den öppna spis som vi byggde ute för något år sedan. Det är ju såååå härligt med eld och sprakande ljud. Speciellt när det är lite höstvarmt och en sol som värmer gott.

Sagt och gjort det blev en brasa som brann och jag började fixa i krukor mm för att städa upp lite. Plötsligt skulle alla barn och kompisar ha mat.... hmmmm. Såg plötsligt potentialen i glöden som fanns i brasan, det fick bli grillning över elden med goda tillbehör. Mums vad vi njöt i solen och med ett bord som var uppdukat med alla möjliga godsaker. Tänk vad enkelt det är ibland och gott! /H

1 kommentar:

Alberte sa...

Dette var et fantastisk og stemningsfylt bilde! Det er dette vo må bruke høstdagene til! Kvalitetstid med barna ute! Å, dette var så fint!
Klem, Jannicke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails