20 oktober 2009

Tusen tack!







Men tack alla ni underbara som kom och förgyllde min kundkväll så där i mitten av oktober... Det kändes som att det behövde hända något just den där kalla höstkvällen. Mys, levande ljus, lite gott att äta och dricka... och mötet med alla ni underbara kunder och vänner som tar sig tid för att njuta lite. Detta ger så mycket glädje och kraft att känna sig uppskattad för det man gör. Det tar mycket tid och ork att driva en egen butik, så ibland undrar man vad man håller på med och vips så vet man varför .... det är ju Ni som är drivkraften! Mingelbilder var inte att tänka på jag hade fullt upp med annat. Måste bli bättre på att visa bilder från butiken, den är så fin nu med alla hösthärligheter.

Fick in schabloner i butiken som man bl a kan skriva på vägg med, gjorde ett snabbt uttryck, "du är underbar", på väggen precis när man kommer in i butiken med ett fint kuddmoss hjärta under och en liten ros. Det ger tid för eftertanke med lite ord som värmer.
Mary´s Vintage är nu öppnat och det är fantastiskt spännande att se hur det utvecklar sig, nu gäller det att skaffa nya slitna ting från en svunnen tid hela tiden... tur att man har ett litet lager.
Lite bilder skickar jag med i detta inlägg, vitt porslin, en underbar taklampa eller varför inte en sliten skinnfotölj...den har varit på väg hem till mig ett par gånger men gör sig så snygg i mitt Vintage rum... allt för rätta känslan. Må nu gott och välkommen in! /Helena

1 kommentar:

Elsa och Helena sa...

Vilka fina saker i din butik. Blev såå förtjust i den härligt slitna skinn fotöljen:)
Hälsar Helena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails