02 september 2009

Nu rullar det in...













Hela tiden kommer det orderbekräftelser i mailen från de mässor jag har varit på. Man blir påmind om allt fint som är beställt. Idag fick jag från en leverantör som har så underbar fransk frotté. Jag har haft dessa handdukar förut men de tar slut lika fort. De är så vackra i sina färger och kvalitén skall vi inte tala om... I det senaste numret av Magasinet Jeanne d'Arc Living No 4 finns de med i reportaget från Marie Delices hem, ni vet hon med den vackra bloggen min lilla veranda. De hänger på tvättstället ute i trädgården, och mycket riktigt finns det med i texten att vissa saker är från mig, Mary´s House. Hon var hos mig i min butik och lånade till fotografering. Även kuddarna från Day Home på verandan i svart/vit kom från min lilla butik. Kul när man får se det i press, från att de har lånat vackra saker till att det arrangeras och fotas. Fler och fler kommer och lånar hos mig så det är kul, att synas är aldrig fel. Handdukarna kom med på bild även under Maries portofolio på Stylistgruppen, hon är för duktig och för att inte tala om hennes fantastiska fotograf Clive Tompsett som hon jobbar med, det är bara att gratulera en sådan kombination! Se bara den bilden han har tagit här i detta inlägget - så vackert! Se denna bild från hans hemsida jag älskar den blå/grå färgen i kombination med slitet linne...I´m in love!

Soliga /Helena

1 kommentar:

marie sa...

Du är ju för gullig soliga Helena!! Nämen!!Har du också blivit med blogg? Välkommen till den här lilla världen!!
Det blir ju kul att läsa om vad som händer i Kungsbacka i din fina butik, som förresten är väl värd ett besök för den som inte har varit där ännu. En riktigt härlig mix har du, inte som hos Kleti och Pleti!
Från dig går man med ett leende på läpparna och fulltankad med inspiration.Alltid en massa fina varor!
Så det blev mycket beställt på mässorna förstår jag, då kommer jag förbi nån dag och hälsar på när sakerna har trillat in!!
Ha det gott!
Marie minlillaveranda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails